Miriam Trias

Nascuda a Girona (1997), inicia els seus estudis musicals amb el fagot en el Conservatori de música Isaac Albéniz de Girona. Després d’acabar un grau d’Enginyeria a la UdG (2019), realitza els estudis superiors de música a l’ESMUC amb el tenor Lambert Climent, en l’especialitat de Cant històric. Dins de la institució rep classes de la mezzosoprano Mireia Pintó, i té l’oportunitat de treballar amb Francisco Poyato.

Com a solista, debuta en el paper de Serpina a La Serva Padrona de G. B. Pergolesi sota la direcció musical de Lorenzo Coppola i Susana Egea (2020). També interpreta rols solistes a la Matthäus-Passion BWV 244 com a Uxor Pilati al Palau de la Música Catalana (2021, Simon Halsey); a la Opera à cuatro de F. Illana amb el rol de Fama al Teatro Cervantes de Málaga (2022, Capilla Maestro Iribarren); i més recentment, al Weihnachtsoratorium BWV 248 a la catedral de Cuenca amb el Cor de cambra Alonso Lobo (2022).

Ha actuat en diferents festivals nacionals com Aeternum, Festival de Música Antiga dels Pirineus, Bachcelona, Espurnes Barroques i Girona A Cappella, i festivals internacionals com el Festivalchor C.H.O.I.R (Alemanya), el Festival Internazionale Corale di Cagliari (Itàlia) i el Freunde Alte Musik Basel (Suïssa).

És membre i fundadora del quartet a capela 4GAMI, de la companyia de música-teatre CodA i del grup medievalista Quia ergo Femina.Actualment, estudia el Master in Musikalischer Performance Renaissance-Romantik a la Schola Cantorum Basiliensis (Basel, Suïssa) amb la soprano argentina Rosa Dominguez, on profunditza els seus coneixements en Música Antiga.




2024© ACIMC - Associació Catalana d'Intèrprets de Música Clàssica
Avís Legal | Política de cookies | Lluisa Cobos disseny identitat | Gir.cat Disseny i desenvolupament web