Helena Ginès Bataller

Nascuda a Girona el 1974. Estudià amb Montserrat Massaguer, i més tard amb Eulàlia Solé al Conservatori de Badalona, on obtingué el Títol Superior de piano. Posteriorment continuà els seus estudis al Conservatori de Rotterdam amb Aquiles Delle-Vigne. El 2003 va obtenir Premi d’Honor del Títol Superior de Música de Cambra al Conservatori Municipal de Barcelona, i va cursar un postgrau amb Miquel Farré al Conservatori del Liceu

El 2001 va actuar dins el VI cicle El primer Palau, i en el terreny discogràfic té enregistrada la integral dels Preludis de Claude Debussy amb el segell Anacrusi (2003).

Des del curs 2004-05 és repertorista a l’IEA Oriol Martorell de Barcelona, i té un ampli repertori d’instruments de corda i de vent.



Lloc web: http://www.helenagines.com

2023© ACIMC - Associació Catalana d'Intèrprets de Música Clàssica
Avís Legal | Política de cookies | Lluisa Cobos disseny identitat | Gir.cat Disseny i desenvolupament web