L’Associació catalana d’intèrprets de música clàssica (ACIMC) necessita incorporar un o una professional de la gestió cultural per realitzar tasques relacionades amb el funcionament general de l’entitat.
Condicions:
20 hores setmanals (possibilitat d’ampliació en el futur)
Contracte laboral inicial de proves per 6 mesos
Requisits:
Capacitat per gestionar i coordinar projectes
Coneixements musicals amplis dins el sector de la música clàssica
Capacitat per crear i redactar continguts específics del sector de la música clàssica.
Iniciativa pròpia i bon tracte amb la gent
Coneixements informàtics bàsics
Preferiblement amb experiència en lloc similar
Idiomes:
català i castellà.
Tasques a desenvolupar:
Producció de diversos projectes organitzats per l’entitat
Comunicació telefònica i per correu amb els socis de l’entitat
Redacció de continguts pel blog del web i a les xarxes socials
Confecció de newsletters
Assistència a les reunions de l’ACIMC
Pro-activitat la recerca de nous associats
Coordinació i gestió de reunions amb entitats i institucions públiques
Gestió d’ajuts i subvencions
Podeu enviar el vostre currículum a acimc@acimc.cat L’Associació es posarà en contacte amb vosaltres per concertar una entrevista si ho creu avinent.